Založ si blog

Spoznať sám seba ( Navrhujem tykajme si! )

Mám pocit, že občas o sebe sami nič nevieme a len časom sa to nejak pomaličky dozvedáme. Človek ani nevie aké ma v sebe rezervy a čo všetko môže prežiť, keď sa toho vopred nezľakne. Niekedy nám stačí to vlastné poznanie, niekedy poznanie od iných ľudí, ale máme tu odvahu a dôveru im veriť? Sama neviem, pretože si myslím, že niečo také si môžme potvrdzovať len časom.

Čas potrebujeme nato aby sme sa uistili o správnosti našich krokov, nikdy nie sme totiž na začiatku niečoho 100% presvedčení, vždy to môže byť najviac 99,9 % a isté malé promile percenta si nechávame ako rezervu, ktorou by sme sa v prípade neúspechu utešili a utvrdili, že mi sme to predsa aj tak vedeli a snažíme sa zmieriť sami so sebou.  Ale prečo to tak ľudská myseľ má? Mne z toho vychádza, že čas počíta našu istotu v niečo, v niekoho a v nás samých. Ja si myslím, že čas je dobrý radca a tie správne veci a ľudí nám posiela do života vtedy, keď si to zaslúžime, nemali by sme sa báť, áno občas nám dáva príučku a skôr berie ako dáva a mi máme pocit krivdy, ale práve opäť časom zistíme, že mala zmysel a posunula nás ďalej.

Hovorí sa, že v živote sú dva dôležité dátumy a to deň, keď sa narodíme a deň, keď zistíme prečo sme sa narodili. Ja viem možno, otrepaná fráza, ale aj tak si myslím, že skôr či neskôr sa naplní tá druhá polovica pre každého trpezlivého a netrpezlivého z nás. Na záver by som napísala, že keď sme niekedy smutný, nahnevaný a nevidíme z času na čas zmysel života, skúsme si s tým naším (JA) potykať, pokecať, porozumieť mu a mať s ním trpezlivosť. Nájdeme odpovede na naše otázky,

skúsme sa opýtať !!!

https://www.youtube.com/watch?v=ErvgV4P6Fzc&nohtml5=Falsety

Potrebujeme sa inšpirovať a byť inšpiráciou.

03.05.2021

My ľudia sa navzájom potrebujeme. Radosť a bolesť nás posúvajú v našom poznaní života a samých seba. Nikdy nie si na nič sám, keď sa nad tým hlbšie zamyslíš. Radosť a lásku treba hľadať aj tam, kde by sme to najmenej čakali. Pokojné myšlienky, dávajú možnosť dvakrát nad niečím popremýšľať a potom hovoriť. Nesúdiť a vžiť sa aj do kože druhého, pretože [...]

Moment skrýva odkaz. . .

28.09.2016

Každý deň môžeme stretnúť ľudí, ktorý nás niečím trochu ovplyvňujú. Sadnúť si do metra, alebo do inej verejnej dopravy, prejsť sa po uliciach a ísť svojím smerom tam kam chceme, znamená stretnúť určitý počet ľudí, ktorý ti dnes možno mali niečo naznačiť, niečo povedať…chudoba, bohatstvo, smiech, plač, hnev, radosť atď. sa striedajú a miešajú [...]

Skriňa plná vecí = Hlava plná ľudí

18.07.2016

Pri balení a upratovaní vo veciach v mojej skrini ma prepadla otázka… Čo vlastne z týchto vecí potrebujem a čoho sa dokážem vzdať? Prišla som nato, že veci v skrini mi dokážu pripomínať ľudí / ľudské vzťahy. Máme pár obľúbených a vzácnych vecí, ktorých by sme sa nedokázali vzdať a máme ich najradšej. Máme pár veci, ktoré sme síce mali radi, ale postupom [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 26
Celková čítanosť: 98836x
Priemerná čítanosť článkov: 3801x

Autor blogu

Kategórie