Založ si blog

Archív: júl, 2016

Skriňa plná vecí = Hlava plná ľudí

Pri balení a upratovaní vo veciach v mojej skrini ma prepadla otázka… Čo vlastne z týchto vecí potrebujem a čoho sa dokážem vzdať? Prišla som nato, že veci v skrini mi dokážu pripomínať ľudí / ľudské vzťahy. Máme pár obľúbených a vzácnych vecí, ktorých by sme sa nedokázali vzdať a máme ich najradšej. Máme pár veci, ktoré sme síce mali radi, ale postupom […]

Pokračovanie článku

Sladkosť bytia na samote u lesa

Prišla som na pár dni z krásneho a rušného veľkomesta domov na nádhernú samotu u lesa a mám v sebe strašne veľa chcenia pomôcť pri všetkom, čo som kedysi robila stereotypne. Vždy sme mali doma čo robiť, či už na poli, záhrade, alebo pri starostlivosti o hospodárske zvieratá, no popravde niekedy som túto prácu milovala, niekedy som si ani neuvedomovala tento kolobeh a […]

Pokračovanie článku

Vzťah: Otec a dcéra

Cestou v metre som mala možnosť vidieť a zamyslieť sa nad tým ako veľmi je silný a zároveň krehký vzťah medzi otcom a dcérou. Tento nanajvýš zaujímavý vzťah, pretože som niekde čítala, že muži chcú za partnerky pekné, nie moc samostatné a nie až tak múdre ženy, ale zo svojich dcér chcú hlavne silné a múdre ženy, ktoré sa budú vedieť o seba postarať sami. […]

Pokračovanie článku

Uveríš=dokážeš! ( Krásny príbeh dvoch kamarátov)

Dvaja mladí muži Lukáš Žďárský a Jakub Zajíc sú kamaráti, ktorý dokázali vdýchnuť predstave život. Prerobili starú budovu nádražného skladu na Radlickej ulici v Prahe, ktorá slúžila v poslednom čase ako miesto pre narkomanov, bezdomovcov a odpadky na športové a kultúrne centrum s názvom Radlická – kultúrna športovňa. Na katastri si zistili majiteľa, […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Generál Pivnenko: Pre Rusov by bolo ľahšie zbaviť sa Putina, ako dobyť Charkov

ONLINE: Generál Pivnenko: Pre Rusov by bolo ľahšie zbaviť sa Putina, ako dobyť Charkov

23.04.2024 05:55

Rusi sa môžu pokúsiť dobyť mesto Charkov na východe Ukrajiny, ale neuspeli by, pretože by to stálo veľa zdrojov a času.

Známe kúpeľné mesto je pýchou Slovenska. V minulosti ho navštívil aj Gérard Depardieu a iné celebrity

Známe kúpeľné mesto je pýchou Slovenska. V minulosti ho navštívil aj Gérard Depardieu a iné celebrity

23.04.2024 05:00

Pekné zábery na mesto a okolie zachytil mReportér Ľubomír Vajda.

Zubná turistika očami lekárok zo Srbska: Slovákov trápi bezzubosť, chodia k nám po protézy aj implantáty. Láka ich cena

Zubná turistika očami lekárok zo Srbska: Slovákov trápi bezzubosť, chodia k nám po protézy aj implantáty. Láka ich cena

23.04.2024 06:00

Stomatologičky zo Srbska nám priblížili, čo láka Slovákov do ich ambulancií.

ATACMS či vojenskí poradcovia. Zameria Kyjev pomoc z USA aj na zničenie Krymského mosta?

ATACMS či vojenskí poradcovia. Zameria Kyjev pomoc z USA aj na zničenie Krymského mosta?

23.04.2024 06:00

Už tento týždeň by Ukrajina mohla z USA dostať ďalekonosné Armádne taktické raketové systémy – ATACMS.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 26
Celková čítanosť: 98806x
Priemerná čítanosť článkov: 3800x

Autor blogu

Kategórie