Založ si blog

Sladkosť bytia na samote u lesa

Prišla som na pár dni z krásneho a rušného veľkomesta domov na nádhernú samotu u lesa a mám v sebe strašne veľa chcenia pomôcť pri všetkom, čo som kedysi robila stereotypne.
Vždy sme mali doma čo robiť, či už na poli, záhrade, alebo pri starostlivosti o hospodárske zvieratá, no popravde niekedy som túto prácu milovala, niekedy som si ani neuvedomovala tento kolobeh a niekedy mi to išlo už poriadne na nervy.
 Ale dnes, keď som po dlhom čase pomáhala s hrabaním vysušeného sena pre zvieratá mojím rodičom, tak mi prišli tie úsmevné chvíle na nezaplatenie…strašne sa mi to páčilo. Pospomínali sme ako sme kedysi všetku tú prácu robili spolu, starí rodičia, rodičia a ja s mojimi troma súrodencami. Množstvo zážitkov sa mi vybavilo a bolo mi clivo na duši a zároveň sladko za to všetko čo som mala možnosť prežiť a prežívať. 
 Po spratanom sene a výhľade na krásne odvedenú prácu, sme si sadli k vínku, psík okolo nás šantil, počúvali sme dobrú hudbu a v zajatí nádherných hôr sme debatovali o všetkom čo sa udialo a deje v našich životoch až do splnu mesiaca. Vôbec tieto riadky som písala za splnu mesiaca, orchestra svrčkov a šumu lesa. A tak si sama do hlasitého ticha lesa vravím: Síce tu boli vždy ťažšie životné podmienky, strašne to tu milujem..:)
kolaž silva domac
(Archív Silva)

Potrebujeme sa inšpirovať a byť inšpiráciou.

03.05.2021

My ľudia sa navzájom potrebujeme. Radosť a bolesť nás posúvajú v našom poznaní života a samých seba. Nikdy nie si na nič sám, keď sa nad tým hlbšie zamyslíš. Radosť a lásku treba hľadať aj tam, kde by sme to najmenej čakali. Pokojné myšlienky, dávajú možnosť dvakrát nad niečím popremýšľať a potom hovoriť. Nesúdiť a vžiť sa aj do kože druhého, pretože [...]

Moment skrýva odkaz. . .

28.09.2016

Každý deň môžeme stretnúť ľudí, ktorý nás niečím trochu ovplyvňujú. Sadnúť si do metra, alebo do inej verejnej dopravy, prejsť sa po uliciach a ísť svojím smerom tam kam chceme, znamená stretnúť určitý počet ľudí, ktorý ti dnes možno mali niečo naznačiť, niečo povedať…chudoba, bohatstvo, smiech, plač, hnev, radosť atď. sa striedajú a miešajú [...]

Skriňa plná vecí = Hlava plná ľudí

18.07.2016

Pri balení a upratovaní vo veciach v mojej skrini ma prepadla otázka… Čo vlastne z týchto vecí potrebujem a čoho sa dokážem vzdať? Prišla som nato, že veci v skrini mi dokážu pripomínať ľudí / ľudské vzťahy. Máme pár obľúbených a vzácnych vecí, ktorých by sme sa nedokázali vzdať a máme ich najradšej. Máme pár veci, ktoré sme síce mali radi, ale postupom [...]

nemecko, polícia, polizei

Nemecká polícia zastrelila muža, ktorý sa s mačetou vyhrážal v knižnici

23.04.2024 23:40

Podľa vyhlásenia bol tento muž polícii známy už skôr. Jeho motív vyhrážania sa v knižnici zatiaľ nie je objasnený.

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 26
Celková čítanosť: 98807x
Priemerná čítanosť článkov: 3800x

Autor blogu

Kategórie