Založ si blog

Pestrosť ako fenomén

Pestrosť a rozdielnosť je bez pochýb krásna v prírode, kvetoch a zvieratách, ale špeciálne v ľuďoch. Mám rada rozdielnosť a to, že každý z nás inak vníma krásu, vône, chute, hudbu, dotyk. Mám pocit, že len tak môže niečo na svete fungovať a tvoriť celok, tá rozdielnosť ju tvorí. Nemám rada prirovnania, ale tu mi to jednoducho pasuje, že rozdiely sú ako kúsky puzzle, ktoré do seba vďaka svojím rozdielom zapadajú. Aj v obchode je na výber desať druhov chuti čokolády, ale mi si pre svoju špecifickú chuť zvolíme tu jednu, čo nám najviac chutí a nájde sa deväť ďalších ľudí čo siahnu po inom výbere a to sa mi páči. Myslím, že tak to funguje aj pri všetkom ostatnom v našich životoch, v hudbe, vôňach, kráse, pocitoch a opäť najmä pri ľuďoch.

Originál si zaslúži originál ! :)

 ludia

Potrebujeme sa inšpirovať a byť inšpiráciou.

03.05.2021

My ľudia sa navzájom potrebujeme. Radosť a bolesť nás posúvajú v našom poznaní života a samých seba. Nikdy nie si na nič sám, keď sa nad tým hlbšie zamyslíš. Radosť a lásku treba hľadať aj tam, kde by sme to najmenej čakali. Pokojné myšlienky, dávajú možnosť dvakrát nad niečím popremýšľať a potom hovoriť. Nesúdiť a vžiť sa aj do kože druhého, pretože [...]

Moment skrýva odkaz. . .

28.09.2016

Každý deň môžeme stretnúť ľudí, ktorý nás niečím trochu ovplyvňujú. Sadnúť si do metra, alebo do inej verejnej dopravy, prejsť sa po uliciach a ísť svojím smerom tam kam chceme, znamená stretnúť určitý počet ľudí, ktorý ti dnes možno mali niečo naznačiť, niečo povedať…chudoba, bohatstvo, smiech, plač, hnev, radosť atď. sa striedajú a miešajú [...]

Skriňa plná vecí = Hlava plná ľudí

18.07.2016

Pri balení a upratovaní vo veciach v mojej skrini ma prepadla otázka… Čo vlastne z týchto vecí potrebujem a čoho sa dokážem vzdať? Prišla som nato, že veci v skrini mi dokážu pripomínať ľudí / ľudské vzťahy. Máme pár obľúbených a vzácnych vecí, ktorých by sme sa nedokázali vzdať a máme ich najradšej. Máme pár veci, ktoré sme síce mali radi, ale postupom [...]

kalamita, lykožrút, Čierny Balog

Mimoriadnu situáciu pre lykožrúta rozšírili aj na okresy Revúca a Detva

23.04.2024 10:56

Na lykožrútovú kalamitu v okolí Čierneho Balogu upozornili lesníci začiatkom marca.

medveď, svit

Po cyklistickom chodníku vo Svite sa pohyboval medveď

23.04.2024 10:43

Mesto Svit v Popradskom okrese vyzýva obyvateľov i návštevníkov na opatrnosť.

sunak

Rada Európy aj OSN kritizujú plány Británie na deportácie migrantov do Rwandy

23.04.2024 10:35

Migrantov by mali deportovať bez ohľadu na ich pôvod, ak prídu do Británie nelegálne.

Hasičské auto / Hasiči / Požiar / Požiarnik /

Pre požiar vo Výbornej prišli o strechu nad hlavou takmer dve desiatky ľudí

23.04.2024 10:13

Pri požiari štyroch jednoduchých stavieb sa nikto nezranil.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 26
Celková čítanosť: 98805x
Priemerná čítanosť článkov: 3800x

Autor blogu

Kategórie